Ważny komunikat dla osób, które w ostatnim czasie zakupiły popularny na naszym rynku produkt firmy Wyborowa S.A.
To reakcja spółki na zgłoszenia reklamacyjne nabywców, jakie trafiały do działu obsługi klienta od początku miesiąca.
„W nawiązaniu do zgłoszeń reklamacyjnych przesłanych do Działu Obsługi Klienta w dniach 02-07 lutego 2018 roku, Zarząd Wyborowa S.A. podjął decyzję o zablokowaniu do sprzedaży jednej partii wódki Luksusowa o pojemności 0.7 l i numerze partii 17112061. Działania prowadzące do zablokowania zidentyfikowanej partii produktu mają charakter ściśle prewencyjny, pomimo iż reklamacje dotyczyły jedynie kilku opakowań dystrybuowanych wyłącznie na polskim rynku” - tłumaczy producent w komunikacie prasowym.
Spółka wyjaśnia, że zgłoszenia reklamacyjne konsumentów dotyczyły niepokojącego zapachu produktów z wymienionej partii.
„Natychmiast po informacji od klientów, właściciel marki uruchomił odpowiednie procedury, których celem jest ustalenie przyczyn zaistniałej sytuacji. W chwili obecnej prowadzone są szczegółowe badania mające na celu weryfikację zawartości zareklamowanych butelek, ich opakowań, etykiet i banderol. W trybie pilnym zawiadomiono również odpowiednie służby” - deklaruje Wyborowa S.A..
Producent zwrócił się z prośbą, do wszystkich klientów którzy zakupili lub są w posiadaniu produktów z wymienionej partii, o ich niespożywanie. Numer, który pomoże zidentyfikować odpowiednią partię można znaleźć w górnej części butelki.
Uruchomiono specjalną infolinię o numerze (022) 53 53 235. Osoby, które są w posiadaniu produktów ze zidentyfikowanej partii o numerze 17112061, proszone są o kontakt z wyżej wymienionym numerem telefonu w celu uzyskania dalszych instrukcji. Pytania można również kierować na adres email: kontakt@wodkaluksusowa.pl