reklama

Przyjemne z pożytecznym. Będzie można studiować... groznawstwo. Nowy kierunek na UAM

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: adobe stock

Przyjemne z pożytecznym. Będzie można studiować... groznawstwo. Nowy kierunek na UAM - Zdjęcie główne

Gry kompyterowe | foto adobe stock

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Instytut Filmu, Mediów i Sztuk Audiowizualnych Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu wprowadza od tego roku nowy kierunek studiów - groznawstwo
reklama

"Groznawstwo adresowane jest do osób pasjonujących się grami wideo, Second Life, wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością, cyfrowymi technologiami, a także do osób zainteresowanych szeroko rozumianą kulturą medialną" - tak promuje nowy kierunek ulotka UAM.

Pierwsze zajęcia odbędą się już w roku akademickim 2021/2022. W pierwszym semestrze przewidziano zajecia z globalnej historii gier komputerowych, analizy gier wideo oraz podstaw pisania sceniariuszy gier komputerowych.

Groznawcy poszukiwani

Kierownictwo Instytutu przewiduje, że po ukończeniu tego kierunku, absolwenci będą mogli zdobyć zatrudnienie między innymi w studiach zajmujących się produkcją gier, na takich stanowiskach jak specjaliści od socjal mediów, testerzy gier, w firmach zajmujących się produkcją wydarzeń medialnych, w redakcjach mediów tradycyjnych i internetowych, organizacją konwentów gier wideo oraz zawodów gier wirtualnych.

Na razie kierunek elitarny

Zapał wszystkich chętnych na nowy (i zapewne przyszłościowy) kierunek stydzi nieco ograniczona ilość miejsc. Na pierwszy rok groznawstwa ma zostać przyjętych maksymalnie 30 osób.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Chcesz przeczytać cały artykuł? Wystarczy, że założysz konto lub zalogujesz sie na już istniejace

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama