"Groznawstwo adresowane jest do osób pasjonujących się grami wideo, Second Life, wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością, cyfrowymi technologiami, a także do osób zainteresowanych szeroko rozumianą kulturą medialną" - tak promuje nowy kierunek ulotka UAM.
Pierwsze zajęcia odbędą się już w roku akademickim 2021/2022. W pierwszym semestrze przewidziano zajecia z globalnej historii gier komputerowych, analizy gier wideo oraz podstaw pisania sceniariuszy gier komputerowych.
Groznawcy poszukiwani
Kierownictwo Instytutu przewiduje, że po ukończeniu tego kierunku, absolwenci będą mogli zdobyć zatrudnienie między innymi w studiach zajmujących się produkcją gier, na takich stanowiskach jak specjaliści od socjal mediów, testerzy gier, w firmach zajmujących się produkcją wydarzeń medialnych, w redakcjach mediów tradycyjnych i internetowych, organizacją konwentów gier wideo oraz zawodów gier wirtualnych.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.