Po godz. 13.00 klienci Alior Banku zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do systemów Alior Online i Alior Mobile. Awaria uniemożliwiła nie tylko logowanie do kont, ale również korzystanie z płatności mobilnych i usług takich, jak BLIK.
Nie można się zalogować, zapłacić telefonem, bo terminale odrzucają transakcję, wygenerować blika. To już gruba przesada! - komentuje w mediach społecznościowych Sebastian, jeden z klientów.
Bank wydał oświadczenie, w którym potwierdził problemy techniczne.
Obecnie mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem systemów Alior Online i Alior Mobile. Trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania. Przepraszamy za niedogodności - poinformował Alior Bank na profilu w mediach społecznościowych.
Nie wiadomo jeszcze, kiedy zostanie przywrócona pełna funkcjonalność systemów.
[AKTUALIZACJA, 16.30]
Aktualnie aplikacja mobilna Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online działają prawidłowo - poinformował bank w mediach społecznościowych.
PRZECZYTAJ TAKŻE: Niż Dagmar nad Wielkopolską. Najpierw deszcz i chłód, a potem?
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.