reklama

InPost chce przywiązać do siebie klientów na stałe. Program lojalnościowy się opłaca?

Opublikowano:
Autor:

InPost chce przywiązać do siebie klientów na stałe. Program lojalnościowy się opłaca? - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Polska i ŚwiatInPost, najpopularniejsza w Polsce sieć paczkomatów, chce zachęcić swoich klientów do większej aktywność. Kusi nagrodami. Czy to, co zaproponował nam lider branży, faktycznie się opłaca?
reklama

InPost przygotował dla swoich klientów program lojalnościowy InCoin.

– Wystarczy tylko zaktualizować apkę do najnowszej wersji i zaakceptować regulamin, by wejść do zabawy – informuje polska spółka. Program funkcjonuje od kilku tygodni. 

Z aplikacji korzysta 7 mln osób. InPost chce, by zbierały InCoiny. Po co? 

O co chodzi z InCoinami i dlaczego miałoby być warto je zbierać?

– Start nowej funkcjonalności pozwala na zdobywanie nagród za wybrane aktywności związane z aplikacją InPost Mobile – informuje Biuro Prasowe. – Dostęp do niej sukcesywnie będzie przyznawany każdemu, kto posiada najnowszą wersję aplikacji mobilnej i zaakceptuje regulamin. W specjalnej zakładce „Nagrody” czekają proste wyzwania. Za korzystanie z usług InPost np. nadanie lub odebranie paczki klienci zgarniają InCoiny – dodaje. 

reklama

Oprócz wyzwań związanych z przesyłkami znajdziemy tam również wyzwania dotyczące pozostałych usług InPost jak. np. zakupy z InPost Pay lub dokonywanie zamówień dowolnych produktów w aplikacji InPost Fresh. Ponadto w aplikacji będą pojawiać się też dodatkowe zadania  ograniczone czasowo.

Zebrane InCoiny są ważne przez 2 lata, od momentu ich przyznania. Można je wymieniać na: kody zniżkowe na nadania oraz przedłużenia czasu odbioru paczki; vouchery za płatności jednym przyciskiem z InPost Pay oraz na zakupy w InPost Fresh; zniżki  u partnerów m. in. Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent,  Motus, Storytel,  eSky, WyjątkowyPrezent, Kiano, Simply Buy.

reklama

InPost program partnerski. Będą kolejne oferty 

InPost zaznacza, że to dopiero początek, bo firma zamierza stopniowo wprowadzać kolejne programy. Spółka jest pierwszą firmą w Polsce, która stworzyła sieć automatów Paczkomat, które są samoobsługowym punktem nadawania i odbioru paczek, czynnych 24 godziny na dobę. Obecnie w naszym kraju dysponuje 22 tys. paczkomatów, które zlokalizowane są w bliskim sąsiedztwie osiedli oraz sklepów. InPost systematycznie rozszerza również swoją sieć za granicą, m.in. we Włoszech, Francji, czy Wielkiej Brytanii. 

Według najnowszych badań – międzynarodowej agencji badawczej Kantar – 94 proc. polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat właśnie tej firmy, jako formę dostawy, a 85 proc. jako formę wysyłki. Dodajmy, że z aplikacji mobilnej korzysta już ponad 7 mln ludzi. 

reklama

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu krotoszynska.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Chcesz przeczytać cały artykuł? Wystarczy, że założysz konto lub zalogujesz sie na już istniejace

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama