Reklama

Trasa Wolsztyn - Grodzisk Wlkp. bez pociągów. Sytuacja ma potrwać kilka miesięcy

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor: | Zdjęcie: pixabay

Trasa Wolsztyn - Grodzisk Wlkp. bez pociągów. Sytuacja ma potrwać kilka miesięcy - Zdjęcie główne

foto pixabay

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Prace modernizacyjne na linii kolejowej Sulechów - Wolsztyn - Luboń ruszą 13 marca i trwać będą do 5 listopada. W tym czasie pomiędzy Grodziskiem Wielkopolskim i Wolsztynem nie będą kursować pociągi w obu kierunkach. Zorganizowano autobusową komunikację zastępczą.

Aż do 5 listopada trwać bęą prace modernizacyjne na linii kolejowej Sulechów - Wolsztyn - Luboń. 

"Na odcinku Grodzisk Wlkp. - Wolsztyn wstrzymany zostanie ruch pociągów w obu kierunkach, co oznacza konieczność wprowadzenia na tym odcinku zastępczej komunikacji autobusowej. Pociągi jadące z Poznania do Wolsztyna będą kończyły bieg na stacji Grodzisk Wlkp., gdzie osoby kontynuujące podróż w kierunku Wolsztyna będą musiały przesiąść się do autobusów komunikacji zastępczej" - informują Koleje Wielkopolskie.

Odjazdy autobusów będą się odbywać spod stacji kolejowych w miejscowościach Grodzisk Wlkp., Rakoniewice, Wolsztyn. Natomiast w miejscowościach Ruchocice, Drzymałowo, Rostarzewo, Tłoki, przystanki zlokalizowane będą przy drodze krajowej nr 32. Miejsca odjazdu autobusów komunikacji zastępczej będą specjalnie oznaczone poprzez naklejki na wiacie przystankowej lub na słupkach przy przystankach.

Autobusy te będą dostosowane do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Nie będzie natomiast możliwości przewożenia w nich rowerów .

"Inwestycja będzie miała realny wpływ na komfort jazdy pasażerów. Prace, które zostaną przeprowadzone, wpłyną m. in. na szybkość podróży (zwiększenie prędkości pociągów do 120 km/h), a więc skróci się także czas całej podróży, jak również poprawie ulegnie przepustowość linii" - piszą KW.

Projekt „Rewitalizacja linii kolejowej nr 357 na odcinku Drzymałowo – Wolsztyn” o wartości ponad 133 mln zł realizują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ze środków unijnych WRPO 2014+ (ponad 83 mln zł), ze środków własnych oraz z Funduszu Kolejowego.

 

Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Chcesz przeczytać cały artykuł? Wystarczy, że założysz konto lub zalogujesz sie na już istniejace

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy