Dino Polska w pierwszym kwartale 2025 roku uruchomiło 58 nowych sklepów. Nowe placówki pojawiły się również w Wielkopolsce, gdzie sklepów sieci jest obecnie najwięcej. Nowe placówki otwarto m.in. w Ostrowie Wlkp. i Rogoźnie.
Dino - dzięki jednolitemu formatowi i dogodnym lokalizacjom - ułatwia konsumentom realizację zakupów spożywczych i innych produktów podstawowej potrzeby - wskazuje Dino Polska.
Dino przekroczyło próg 2700 placówek w Polsce
Na koniec marca 2025 roku sieć Dino liczyła już 2746 sklepów. To aż o 308 więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W samym I kwartale otwarto 58 nowych placówek, a całkowita powierzchnia sali sprzedaży wzrosła do 1,08 mln m², co oznacza wzrost o blisko 13%.
Przychody ze sprzedaży w I kw. 2025 r. wyniosły 7,4 mld zł i były o 10,2% wyższe niż rok wcześniej - przekazano w komunikacie prasowym Dino Polska.
Szczególny nacisk położono na dostępność świeżych produktów - aż 42% przychodów Dino pochodzi właśnie ze sprzedaży owoców, warzyw, pieczywa i mięsa z własnego zakładu Agro-Rydzyna, dostarczanych codziennie rano.
Dino inwestuje w rozwój i logistykę sieci sklepów
W I kwartale 2025 r. - jak czytamy w raporcie - nakłady inwestycyjne Grupy Dino wyniosły 516 mln zł i były aż o 56% wyższe niż rok wcześniej. Zdecydowana większość tej kwoty została przeznaczona na rozwój sieci sklepów oraz zaplecza logistycznego.
Skumulowana wartość nakładów inwestycyjnych Grupy Dino w ciągu ostatnich pięciu lat przekroczyła 6,8 mld zł - poinformowało spółka.
Sieć zwiększa również zatrudnienie - na koniec marca 2025 r. w Grupie Dino pracowało już 51,7 tys. osób.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.