Praca w Straży Miejskiej w Poznaniu
Do obsadzenia jest pięć wakatów. Osoby, które chciałaby wstąpić w szeregi Straży Miejskiej w Poznaniu muszą spełnić określone kryteria obowiązkowe, do których należą m.in.:
- wiek: ukończone 21 lat,
- wykształcenie: minimum średnie
- uregulowany stosunek do służby wojskowej
- obywatelstwo polskie
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym
- posiadanie pełni praw publicznych, niekaralność sądowa
Jakie dodatkowe kwalifikacje i umiejętności będą mile widziane u kandydatów
Poza wymienionymi wyżej wymaganiami obowiązkowymi, mile widziane wśród kandydatów będą również:
- wykształcenie wyższe lub pomaturalne (preferowane: prawne, z zakresu bezpieczeństwa i ochrony oraz kierunki społeczne),
- prawo jazdy kat B, AM, A1, A2, A,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- kurs pomocy przedmedycznej,
- umiejętność obsługi komputera,
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- doświadczenie w pracy w strażach gminnych lub firmach ochrony osób i mienia
Co będzie należało do obowiązków nowy przyjętych funkcjonariuszy?
Osoba zatrudniona na stanowisku strażnika miejskiego będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z utrzymaniem porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie Poznania. Do jej obowiązków należeć będzie m.in. legitymowanie osób, udzielanie pouczeń, nakładanie mandatów, reagowanie na zgłoszenia mieszkańców, a także zabezpieczanie imprez masowych, uroczystości oraz obiektów komunalnych.
Gdzie i do kiedy należy złożyć dokumenty?
Wymagane dokumenty, czyli CV oraz list motywacyjny, należy złożyć osobiście lub przesłać na adres siedziby Straży Miejskiej Miasta Poznania przy ul. Głogowskiej 26, 60-734 Poznań. Termin składania aplikacji upływa 31 maja 2025 roku.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.